۱۳۸۷ آذر ۱۰, یکشنبه

سفر به اصفهان

ان شاالله اگه خدا بخواد دارم به اصفهان پیش برادرم میرم که فکر کنم 4 روزی طول بکشه . سعی میکنم دست پر برگردم .
چند نکته :
1 : خدمت دوستان عزیزم مخصوصا" دوست عزیزم که در وبلاگ روزهای بی خاطره مینویسه عرض کنم که هر کسی میخاد نظر بده من بالای کادری که نظر مینویسید نوشتم که گزینه دوم رو تیک بزنید و بعد با وارد کردن اسم و لینک وبلاگتون و وارد کردن کد امنیتی که نوشته میتونید نظرتون رو ثبت کنید .
2: ممنونم از راهنمایی سودابه خانوم که منو برای بیشتر شدن بازدید کنندگان وبلاگم راهنمایی کردن . من فعلا هدفم کامل کردن وبلاگم هست و میخام بعد از کامل کردن اونو به دوستام معرفی کنم .
3: امروز خیلی بارون شدیدی اومد که تگرگ هم داشت . جاتون خالی با ماشین همینطور تو بارون دور زدم و حالی به حولی


پيامبرصلى الله عليه وآله: مَن فُتِحَ لَهُ بابُ خَيرٍ فَلْيَنتَهِزهُ فَإنَّهُ لا يَدرِي مَتى‏ يُغلَقُ عَنهُ
هر كس درِ كار خيرى به رويش گشوده شود بايد در استفاده از آن بكوشد زيرا نمى‏داند كه اين در چه وقت بسته مى‏شود